Лідер ін’єкцій краси
03.11.2021

Як лікарю-косметологу прокачати ОСОБИСТИЙ БРЕНД через INSTA з Оленою Стояновою

«Велика аудиторія та безліч рекламних можливостей» – це ми не анонсуємо черговий масштабний івент для фахівців естетичного ринку, а резюмуємо онлайн-зустріч «Як лікарю косметологу прокачати ОСОБИСТИЙ БРЕНД через INSTA» з Оленою Стояновую та Оленою Бердинською.

Понад 500 мільйонів користувачів відвідують Інстаграм щодня. Усього ж мережа налічує понад 1 млрд активних акаунтів, а значна частина українських лікарів-косметологів й досі не користуються доступним digital-інструментом, щоб розвивати власну справу.

Саме тому мастодонти косметологічного бізнесу: СЕО та керівник косметологічної компанії FloSal, психолог, економіст – Олена Бердинська та лікар-дерматолог, косметолог, головний лікар та власниця клініки ST Esthetic, керівник проекту estet-portal.com, ведуча проекту Shot TalkОлена Стоянова, поділилися з косметологами особистими знаннями та досвідом, для успішного просування в соц.мережах.

Хто не зміг прослухати вебінар від FloSal, розповідаємо практичні поради успішного формування особистого бренду від Олени Стоянової:

  • Для того, щоб ваш робочий профіль працював на розширення клієнтської бази, важливо запам'ятати, що контент у соц.мережах, в першу чергу, повинен залишатися контентом, а не рекламною брошурою.

 

Додайте до робочої рутини, «живих» буднів, поділіться частиною свого життя, - рекомендує експерт Олена Стоянова, і тоді він викличе більше емоцій та лояльності у клієнтів. Що, і собі, принесе на сторінку більше реакцій (лайків, коментарів, репостів тощо).

  • Не забувайте про tone of voice – залишайтеся живими, цікавими та емоційними у спілкуванні. Не пропонуйте пацієнтам "нудний" переказ складів препаратів.
  • Не бійтеся відеоформату спілкування - навіть якщо вам здається, що ви погано говорите на камеру та вам не зразу вдається зробити вдалі дублі - спробуйте! Тільки завдяки щоденній завзятості та практиці, ви досягнете успіху і перестанете бути "заручниками" камери.
  • Вмійте домовлятися зі своїми пацієнтами щодо фото- та відеодокументування процедур та результатів терапії – адже від їхньої згоди залежить частина ваших успішних робочих кейсів, які стануть демонстрацією вашої практики. Розміщуйте фото/відео пацієнтів тільки після їхнього дозволу.

 

Щоб стати успішним у мережі, збільшити чек та залучити нових клієнтів – головне мати бажання, телефон під рукою, який послужить техніків для втілення контенту, та гарний настрій. А аналітика профілю для моніторингу інтересів ваших підписників дадуть розуміння в якому напрямку розвивати тематику блогу.

Ставте перед собою цілі, ставтеся з усією серйозністю до соціальних мереж, продумуйте стратегію комунікації з клієнтами та насолоджуйтесь успіхом від вашої роботи!

ЦІКАВІ СТАТТІ

21.02.2025

22 лютого в Київі відбудеться щорічний ...

V Конгрес Magic of Hair: компанія FLOSAL презентує клінічні кейси на масштабному трихологічному конгресі
23.09.2024

Вриваємось у сезон масштабних конгресів: зустрічаємось 8-9 жовтня...

Анатомія краси 2024: FLOSAL представляє результати нових досліджень в роботі з жировою тканиною
07.06.2024

4 і 5 червня за участі FloSal пройшов конгрес ...

МАМ-2024: навчатись і надихатись попри війну
30.05.2024

4-5 червня пропонуємо зустрітися на традиційному літному заході для спеціалістів...

FloSal – Gold партнер МАМ 2024
28.02.2024

Відкриваємо новий сезон масштабних конгресів: 5 березня зустрічаємось ...

Вриваємось у сезон навчальних конгресів! FloSal на конгресі Derma
28.12.2023

Шановні колеги! Команда FloSal щиро вітає вас з новорічними святами! Нехай ці...

Щасливих свят! Графік роботи FloSal
05.12.2023

1-2 грудня за участі FloSal пройшов...

Принцип батога та пряника у вікових пацієнтів: Flosal виступив з доповіддю на конгресі Різдвяний Лев
20.11.2023

Наступна зупинка навчального експресу Flosal – конгрес...

Підкорити Різдвяного Лева: зустрічайте Flosal на конгресі Різдвяний Лев у Львові
14.11.2023

9-10 листопада у Львові пройшло справжнє свято краси..

Свято краси та професійної естетичної медицини: Flosal на Face&Body ID